2008. június 28., szombat

PIF

Nagyon sok oldalon láttam már a kezdeményezést, és felelevenítve a filmes emlékeket én is csatlakozom ehhez a kis örömet szerző láncolathoz. Igaz ugyan, hogy még sehol nem jelentkeztem - jól meg kell fontolni az ilyesmit :) - de ahhoz, hogy összegyűljön a 3 jelentkező címestől, ajándékötletestől, és esélye is legyen annak, hogy a szerencsés kiválasztottakhoz még idén csönget a postás, hát vágjunk bele!

Az első három ember, aki jelentkezik erre a bejegyzésre, és megígéri, hogyŐ is közzéteszi ezt a kezdeményezést a saját blogján, oldalán, annak megígérhetem, hogy valamikor még ebben az évben becsönget hozzá a postás az általam készített apró kis meglepetéssel. Szóval a jelentkező teendője csupán csak annyi, hogy újabb 3 embernek továbbadja a jótettet az oldalán keresztül és természetesen elküldi a címét az e-mailemre, hogy tudjam, hová címezhetem a csomagocskát!

Sok szeretettel várok mindenkit, nem kell ám szégyenlősnek lenni! :)

4 megjegyzés:

Naomi írta...

Szia Baboo!

Lehetek én az első? Nagyon szeretnék kapni Tőled valamit...

Az egyetlen bibi az a dologban, hogy én már meghírdettem egy Pif-et az oldalamon és be is telt a jelentkezés. Egy ajándékkal még tartozom, de már félig kész állapotban van... Ha feladtam postán talán egy-két héten belül, rögtön meghírdetem a Pif 2!
Ha elfogadsz így első számú jelentkezőnek, annak nagyon örülnék!Természetesen az én Pif-emen Te lennél az első!!! Hiszen én is nagyon szeretek adni! Az első ajándékozásnál is volt egy ilyen jelentkező, (akinek még tartozom)hogy egymást ajándékozzuk! Remélem, ez így nem sért meg senkit!
Ha mégsem jó így Neked, igyekszem, hogy beleférjek még a háromba...!

Puszi : Noémi

baboo írta...

Szia Naomi,
ez így nagyon klassz lenne! bevallom őszintén, keresgétem is Nálad PIF után, de sajnálatal láttam, hogy az már igen régen betelt.
Meg annak is örülök, hogy meglephetlek valamivel, mert nagyon hálás vagyok Neked, hogy ilyen kitartóan véleményezed az alkotásaimat; ez nagyon sokat jelent, hidd el!
Szóval előbb-utóbb, PIF ide vagy oda, biztosan megleptelek volna valamivel a kedvességedért! :)

Így úgy is mondhatjuk, abszolút biztosított helyed van a háromban, nem hiszem, hogy ezzel szabályt sértenénk :)

Már csak a címedre lesz szükségem, hogy hová postázhatom majd a csomagocskádat :)

Szió,
Baboo

Naomi írta...

Nagyon-nagyon-nagyon köszönöm!!! Boldog vagyok, hogy megfelel ez így Neked!!! :D
Kérlek, írj egy emali címet, hol jelentkezhetek a címemmel együtt!!!

Köszi : Noémi

baboo írta...

örülök, hogy örülsz :)
erre a címemre küldheted: babooca @ citromail . hu

puszi,
Baboo