2008. június 24., kedd

kocka kocka hátán

Szépen lassan, komótosan haladgatok. Tegnap este elkészülem 2 csíkkal:




És ma már nem volt megállás, befejeztem a négyzetekkel való munkálkodást:


Lassan be kellene szereznem egy kis vatelint, amit a két összeillesztendő anyag közé teszek majd. Nem tudjátok véletlenül, hogy méteráru boltokban lehet-e többfélét is kapni? Mármint hogy az egyik vastaabb, a másik kevésbé. Egy babatakaróba vajon milyen vastagon szokták használni? Ha valaki tudna nekem segíteni, azért nagyon hálás lennék! :)

2 megjegyzés:

Naomi írta...

Ez igen!!! El vagyok ájulva!!! Nagyon ügyes vagy!!! ...és mellette szuper gyors! Gyönyörű lesz! Össze kell, hogy kapjam magam! Hi-hi! :D

A vatelinből szerintem a vékonyabb elég lenne. Nálunk mindkét vastagság kapható méteráruban. A vékonyabb kb. 500 Ft./m, a vastagabb pedig 1000Ft./m körül van! Talán a vékonyabbal könnyebb is dolgozni...jobban aláfér a varrógéptalp alá.
Remélem, tudtam picit segíteni! Hajrá! Csodaszép lesz!!! :D

baboo írta...

Nagyon kedves vagy, de ennek a kis takarónak a méretei meg sem közelítik a Te hatalmas ágytakaródét! Ahhoz, hogy egy olyanba bele merjek vágni, még nem árt egy kis gyakorlás, szóval minden elismerésem Tiéd!

Vatelinnel remélem a debreceni méteráruk is jól el vannak látva, akkor Rád hallgatva a vékonyabbat választom, pénteken remélhetőleg lesz időm megvenni! De mindenképp szakítok rá időt, hiába karácsonyra ígértem, ha a szeretteinek alkot az ember, szerintem retteetesen megsokszorozza az erejét!! :)

Köszönöm a segítséget és a biztatást!!
puszi