2008. június 25., szerda

Mintapéldány

Végre volt időm megvarrni az Edige féle kis tatyót. Eredetileg le akartam kicsinyíteni, mert egy kislánynak készül, de aztán úgy gondoltam, hogy megvarrom az eredetit, és ahhoz már tudok viszonyítani. Úgyhogy ez vaóban csak egy mintadarab, - látszik is a toldott-foldott fülén :) - melynek készítése során rájöttem apróbb fortélyokra, hogyan lehet egyszerűbben megoldani dolgokat és azt is megtapasztalam, hogy rettenetesen nem szeretek bontani!!








Konzekvenciák a legközelebbi darabokhoz -mert lesznek ilyenek :) - :
- a kicsilányé pont megfelelő lesz ebben a méretben, ám jóval hosszabb fülre lesz szükség
- a nagyobb lányoknak (mint pl: én :) ) készülő darabok pedig jóval nagyobbak lesznek, kb ekkora fülekkel
- a záródás pedig talán gombbal vagy patenttal lesz a leghasznosabb, majd meglátjuk, mire bukkanok a pénteki bevásárlótúrámon! ;)

3 megjegyzés:

Edige írta...

Nagyon klassz lett a mintadarabod. Ugye, hogy nem is olyan nagy ördöngösség megcsinálni?
Sok sikert a következő táskákhoz!

baboo írta...

Köszönöm Edit, aranyos vagy! Hát, azért az első darabbal megszenvedtem a figyelmetlenségem miatt, úgyhogy ontogathattam.. de már tudom, mit hogyan kell, szóval jöhet a nagyipari gyártás testvéreknek,unokahugoknak, rokonoknak :)

Naomi írta...

Nagyon ügyes vagy! :D Tetszik a táskád!!! Jók a színei...szuper lett! :D
A Nagyikám szavait idézve: "Bontani nem szégyen kislányom, a pontosság a lényeg...!" :D