2008. június 17., kedd

Minden kezdet nehéz

Hát sziasztok!

Nagy fába vágtam a fejszémet! Elhatároztam, hogy a picúrka keresztfiamat egy sk pachwork takaróval lepem meg karácsonyra. Ehhez gyakorlatilag minden kellék adott: varrógép, szabásminta, egy kis előzetes gyakorlat és a szebbnél szebb anyagok is megérkeznek lassacskán.
A takaró mellett még sok más mevalósításra váró ötletem van, de mivel még nem foglalkoztam komolyabb dolgok gépi varrásával, biztosan sokat fogok ügyetlenkedni, dehát saját kárán tanul az ember. :) szóval szeretném lépésről lépésre megmutatni, hogyan haladok, és a tőlem ügyesebbektől nagy-nagy szeretettel várom az ötleteket, mit lehetne jobban, szebben megoldani, a nálam is kezdőbbeknek meg azért ajánlom az oldalt, hogy tanuljanak velem együtt és hátha szolgálhatok én is nekik egy-két jó tanáccsal, vagy csak egyszerűen ihletet merítenek.
Természetesen helyet kap majd a blogban a régi nagy kedvenc, a gyöngyfűzés is, amiben a sok virágmotívum és egyszerű de mutatós dolgok után megpróbálkozom a komolyabb mintákkal.
Biztosan lesz még itt egy-két másirányú kreatív dolog, mert a környezetemet mindig szeretem meglepni valami kis saját alkotással, így ezekbe a folyamatokba is bepillantást nyerhettek.
Most pedig ennyi szómenés után lássunk is munkához! :)

Nincsenek megjegyzések: