2008. július 4., péntek

Titkos projekt

Jelentem, ma is a titkos projekten dolgoztam délután, persze varrógép nélkül, Zazu ugyanis hajthatatlan! Kísérletezek vele, lazítok-húzok az alsószálon, ugyanezt fölül, állítok az öltéshosszon.
Eredmény: már nem hurkol, de az alsó öltések csúnyán látszanak fölül is, nem tudom, mi lehet a gond.
Egyenlőre nem baj, így legalább jut időm másra is, de azért elég bosszantó a dolog!

Este voltam Kresz-tanfolyamon is, ma a táblákkal ismerkedtünk meg. Az oktató rendőrbácsi poénjai továbbra is csapnivalóak, de legalább a többiek jól szórakoznak, mi meg páran ezen mulatunk :)

Aztán itthon gyurmáztam is kicsit a múlthei szerzeményekkel, de meg kellett állapítanom, hogy a hobby boltban csúnyán átráztak. Kétféle gyurmát vettem, igaz, mindkettő noname, de nem is vártam azt, mintha Fimo lenne. Azért amikor az egyik fajta két érintés után olyan lágy, hogy össze-vissza ragad a kezemhez és alig bírom levakarni, az probléma. A hölgy pedig a boldban azt mondta, hogy a két fajta abszolút kompatibilis egymással - nem volt ugyanis egyik fajtából sem pár alapszín - és erre mikor összegyúrtam őket, reménykedve benne, hogy a keményebb ad egy kis tartást a lágyabbnak, katasztrófális lett az eredmény, mert a kemény meg tört össze-vissza. Szóval a gyurmás kaland után meg kell állapítani, hogy igaz, hogy a Fimo 2x annyi, mint ezek, sokkal megbízhatóbb is. Ha netalán megint gyurmázni lenne kedvem, biztosan arra fogok beruházni, rögtön egy kisebb ragasztópisztoly után, mostanában ugyanis ennek is egyre nagyobb szükségét érzem, de erről majd később.

Szóval ez ma egy ilyen érdekes nap volt, hozzáhangolódva az időjáráshoz, mert itt nálunk hol esett, hol pedig hétágra sütött a nap egy kis bolondul fújó szél társaságában.

Sokkal szebb időt kívánok Nektek a hétvégére!

2 megjegyzés:

Naomi írta...

Kíváncsian várom, mi is lesz ez a titkos projekt!!!
Én is gyurmázgattam már, Fimoval, és gombok készültek...Jó kis elfoglaltság a lányokkal...!!! :D

baboo írta...

Hamarosan fény derül a titokra! egészen pontosan 17-én és még utána is lesznek meglepetések! :)

Hát igen, a Fimo az jó, és elhiszem, hogy az apróságok is élvezik! :)