2008. július 21., hétfő

Ma újult erővel kezdtem neki a varrogatásnak, de kész eredménnyel egyenlőre nem dicsekedhetem, ezért törlesztek Felétek egy adósságot, és egy kipróbált recepttel is szolgálok!


Néhány hete hablatyoltam itt Nektek titkos projektekről, na, most végre megmutathatom az elsőt, amely Édesanyám szülinapjára készült:


És a tegnapi nap folyamán elkészítettem egy egyszerű édességet, amit ajánlok figyelmetekbe, mert gyors, finom, hűsítő, gyümölcsös és nem túl kalóriadús!


Ez pedig a joghurttorta


Hozzávalók: 8 dl natúr joghurt, 6 evőkanál cukor, 1 csomag vaníliás cukor, 1 csomag zselatin, 2 dl tejszín, apróbb darabokra vágott bármilyen gyümölcs


Elkészítés:A joghurtot, a cukrot és a zselatint éppen csak a forráspontig felmelegítjük (közben kevergetjük), és hagyjuk kihűlni. Ezután egy nagy edénybe tesszük a tejszínnel és a gyümölcsökkel, és összedolgozzuk. Hűtőbe tesszük egy fél napra, vagy fagyasztóba kb 2 órára, majd kiborítjuk a formatálból. Felcikkezzük, citromfűvel díszítjük és élvezzük a finom és hűsítő, gyümölcsös édességet!
Jó étvágyat! :)



Mire a fényképezőgéppel visszarohantam, a tesóm már lecsípett belőle egy darabot :)

6 megjegyzés:

Naomi írta...

Nagyon szépek lettek az ajándékaid! Anyukád biztosan boldog volt! Széppé varázsoltad a sok szépségeddel a születésnapját. Igazán csinos a gyöngy- szett a dobozkával együtt a sütike pedig...nyam, nyam!!! :D

baboo írta...

Köszönöm szépen, Naomi! Igen, Anya örült az ajándéknak, a napot pedig egy emlékezetes hortobágyi barangolással koronáztuk meg, így mi is jól éreztük magunkat! :)
Az édességet pedig tessék kipróbálni! :D

Edige írta...

Az édességet én is ki fogom próbálni... Anyukádnak pedig boldog szülinapot, igazán szép ajándékkal örvendeztetted meg.

baboo írta...

Neked is köszönöm, Edige, a sütit pedig mindenképp próbáld ki, aztán számolj be róla, hogy ízlett a családnak! :)

Ibcsy írta...

Csodás lehet a süti, sajnos fogyózok:-((
A nyakláncodba bele szerettem!!Szupi ügyes vagy. Happy birthday to your mother:-)

baboo írta...

Köszönöm Ibcsy, Anyukám nevében is!
Akkor cukor helyett nyugodtan készítheted édesítőszerrel, a gyümi egészséges, a natúr joghurt meg szerintem kifejezetten fogyókúrás! :D