2008. július 23., szerda

Díjat kaptam! - I got an award!


Ma délelőtt hatalmas meglepetés várt rám, képzeljétek, díjat kaptam Naomitól! Nagyon meghatódtam, mert nem hittem volna, hogy a közeljövőben én is érdemes lehetek erre a nagyszerű dologra! Ezért a továbbiakban igyekszem minden tőlem telhetőt megtenni, hogy valóban méltó legyek hozzá!

Köszönöm, Naomi! :)

A játék szabályai:

1. kiteszem a logót a blogomra

2. kiírom annak a személynek a nevét és blogját, akitől kaptam.

3. jelölök 5 blogot

4. jelölök 5 blogolót, linkelem

5. üzenetet hagyok a jelöléseikről a blogjukban

Az én jelöltjeim:( A sorrendnek nincs jelentősége! )

Edige

Ibcsy

Naomi

Helen

KicsiKató


Tudom, hogy közölük már sokan kaptak díjat, de nem tehetek róla, nagyra becsülöm a munkájukat, és nagyon hálás vagyok nekik a sok segítségért, amit kezdőként kapok, ezért gondoltam, hogy ez a díj jó alkalom arra, hogy ezt a nagyvilág tudomására hozzam! :)


I got an award from Naomi and it was a huge suprise for me so I'm really happy, thank you, Naomi!

It has been done according to the following rules:
1. The winner may put the logo on her blog.
2. Put a link to the person you got the award from.
3. Nominate 5 blogs.
4. Put links to the blogs.
5. Leave a message for your nominees.

I pass the award to:

Edige

Ibcsy

Naomi

Helen

KicsiKató

4 megjegyzés:

Helen in the UK írta...

Thank you so much for giving me this award. It is lovely to know you enjoy reading my blog :)

Ibcsy írta...

Köszönöm. Gurítottam neked egy üveggolyót:-)

baboo írta...

You're welcome, Helen. :)

Nagyon szivesen Ibcsy!

oh, köszönöm szépen, akkor igyekszem minél hamarabb megalkotni az én kis golyóimat! :)

KicsiKató írta...

Köszönöm:)))))