2008. július 19., szombat

Újra itthon!

Megérkeztünk a nyaralásból, így most egy rövid ideig megint Zazura vethetem magam a szabadidőmben. Kicsit kezdenek összesűrűsödni a tervek a fejemben, és ezek levezetéséhez a legjobb módszer szerintem, ha nekilátok az alkotásnak!

Tervben van három nesszeszer - egy pufi és két egyszerűbb - , egy piros táska, egy kék táska egy nagyon kedves barátnőmnek, akivel hamarosan újra találkozunk és messzi útra indulunk :) , és persze a házikó, amit előttem már oly sokan megvarrtak. Remélem, a gondosan előkészített tervek alapján gyorsan fog menni a munka, és időben befejezek mindent.

Addig megmutatom Nektek, mire jutottam a nyaralás alatt a gyöngyeimmel:

Karkötő fülbevalóval, és egy másik egyszerű fülbevaló


Gyöngyállatkák- egy kukacocska levéllel és egy süni

4 megjegyzés:

Ibcsy írta...

Szupi lett a nyaklánc, a fülbevalóval!

baboo írta...

Köszönöm Ibcsy, és örülök, hogy idealáltál!! :)

Naomi írta...

Szia Baboo!

Örülök, hogy újra itt vagy! Remélem, jól érezted magad! Pihiztél sokat és most újúlt erővel kápráztatsz majd el bennünket!

A fülcsik és a karkötők is nagyon jól sikerültek! Az állatkák is édikék!!! :D

baboo írta...

Köszönöm, Naomi! tényleg sokat pihentünk, bár a napozás a rossz idő miatt többnyire elmaradt, de szerintem soha nem aludtam még ennyit, mint ez alatt az egy hét alatt! :)