2008. július 10., csütörtök

Csodaszép délután

Irtó klassz délutánom kerekedett percek alatt, amikor kibontottam a két hatalmas borítékot telis-teli meseszép anyagokkal! Alaposan kihasználtam a minap a Passzio Meridánál meghirdetett akciót, persze csak az olcsóbb anyagokból rendeltem egy "keveset" :)


Igaz, hogy a nyaralásra nem vihetem magammal az én Zazumat, de az ötleteimet biztosan papírra fogom vetni, ugyanis ez a gyönyörű anyag-tenger igencsak megihletett!

Ha minden jól megy azonban, akkor holnap is érkezik egy csomagom ékszeralkatrészekkel, amik méretüknél fogva nagyon kényelmesen szálíthatók, így mégsem maradok kreatívkodás nélkül az elkövetkezendő egy hétben. Végre egy hétig a gyöngymániámat is kiélhetem! Már alig várom! Az eredményeket természetesen Ti is megkukkanthatjátok majd!

Addig is, gyönyörködjetek ezekben a szépségekben egy kicsit! :)

2 megjegyzés:

Naomi írta...

Ez aztán nem semmi!!! Csodás anyagokat kaptál! Több ismerős nekem is, van amelyikből már többször is vettem, annyira tetszik!!!
Feltétlen jegyezd fel az ötleteket, mert kíváncsian várom a születendő alkotásokat!!! :D

Jó pihenést kívánok Neked, jövő hétre! Nagyon szép napsütéssel teli, pihizős napokat!!! Érezd jól magad!!! :D

baboo írta...

Köszi Naomi, nekem is nagyon-nagyon tetszenek, már két nesszeszer terve is megszületett belőlük, de szerintem egy táska sem ússza meg a dolgot! :)

Köszönöm a jókívánságokat is, reméljük, szép időnk lesz. Nektek is nagyon kellemes időt az itthoni mindennapokhoz és az alkotáshoz!

Puszi, baboo