2009. július 4., szombat

Török,macskák, szivárvány

Készítettem egy zöld láncot török horgolással, amit lámpagyönggyel díszítettem és végül memóriadrótra fűztem a szerelékkel együtt.


És mostanában új lakóink érkeztek. A két pirinyó, 8 hetes cica egyenlőre a lépcsőházunk lakója, délutánonként pedig ismerkednek a nagy kerttel, hogy minél előbb kiköltözhessenek a szabadba. Ilyenkor aztán művészet elkapni őket, szaladgálnak, kergetőznek a szőlőtőkék és virágok között, ezt a pár fotót kb 50 elkattintott darabból sikerült kiválogatni! :)

Ez pedig egy szivárvány, csak úgy, hogy Ti is megcsodálhassátok. A fotó minőségéért elnézést kérek, mozgó autóban készült...




5 megjegyzés:

Melus írta...

szia:)
nagyon yook képek;)
a nyaki csodás a szivárvány lenyűgöző:)))))
és a kis lakótok a vágyálmom már rég;)
ez kis trikolor csoda gyönyőrű;)
nekem is lett 7 év várakozás után tavaly, erre szegénykém egyik napról a másikra eltűnt a testvérkéivel:(
az idén ismét 6 cicának a nagyszülője lettem:DD
remélem ők megmaradnak:::::)))))

baboo írta...

szia Melus, köszönöm, aranyos vagy!
Az igen, 6 kiscica egyszerre? nekem még a kettőre se sikerül mindig odafigyelni, mert ketten hatfelé csámborognak, ahhoz meg azét még kicsik, hogy szabadon barangoljanak itt mindenfelé.:)

Barbi írta...

Babooca! Akkor szerző is szeretnél lenni? Passzoljak egy meghívót, vagy inkább csak nézelődnél? :D

baboo írta...

drága vagy Barbi, de mivel még nem sok tapasztalatom van Olaszországról, ezért egyenlőre csak nézelődök, tanulok Veletek, és néha megpróbálkozom egy ínycsiklandozó recepttel! :)

Judit írta...

De jó lett ez a nyaklánc, olyan jó a színe!!