2009. július 14., kedd

Nevezés, Nemzeti szín, Nesszeszer...

Múlthéten a Családdal összehoztunk egy hosszú hétvégét, erre is, arra is megtoldottuk egy kicsit :) Barangoltunk a Tisza-parton, pihentünk, fótóztunk, és ahogyan azt a jobb felső sarokban prezentálom, fürdőruhát vásároltunk! :D
Hímeznivalót is vittem magammal, és miután pontot tettem a SWAPom végére, -remélhetőleg hamarosan a postára is eljutok vele- nem bírtam magammal, és ezzel a hímzéssel beneveztem Rita játékára. Nektek is szívből ajánlom, mert csodaszép régi minták lelhetők fel itt, és a nyeremény sem piskóta! :)
Az általam hímzett apróságból valószínűleg ollóőr készül majd, van még ugyanis egy csupasz ollóm, ami nagyon örülne egy hűséges társnak!
Ez pedig egy Fimo hűtőmágnes hazafias érzelműeknek:

Nesszeszergyártásba kezdtem még a múlthéten, mielőtt elutaztunk, ezzel a 3 darabbal készültem el. Az alapok a régi festett anyagaim különböző párosításokban. Némelyiket fimo-s, kitűzőalappal ellátott sütikkel díszítettem, az ötlet innen származik, és szigorúan saját/családi használatra készültek, nem szándékozom anyagi hasznot húzni belőlük, nem az én ötletem.

Van még pár darab, ami befejezésre vár, szurkoljatok! :)

4 megjegyzés:

Szentpyr írta...

Nagyon örülök, hogy játszol!:) Köszönöm! Felírtalak a listámra!

Barbi írta...

Azok a pici sütik! Nagyon belejöttél! :D
A neszik is szuperek lesznek, olyan szépek ezek a festett anyagok! :D

Edige írta...

Ez igen! Nagyon belehúztál.

baboo írta...

Köszönöm Rita! :)

Köszi Barbi, én is imádom a festett anyagokat, ha augusztusban elmegyünk nyaralni, szeretnék pancsolni egy újabb adagot! :)

Aranyos vagy Edige, köszönöm!!