2009. február 26., csütörtök

Végre, végre!

Így készült...
...és ilyen lett:

Ugyanis végre megérkezett a Nina féle SWAP ajándékom Amarantához!

Borzasztóan izgultam egész héten, hogy épségben megérkezik-e Hozzá a csomagom, meg hogy egyáltalán tetszik-e majd Neki, de a válaszából számomra az derült ki, hogy alaptalan volt az aggodalmam! :)

Egy képet hímeztem Neki, remélve, hogy illik majd a lakása hangulatához. Végül nem hagyományos módon kereteztem, mert a tapasztaltabb csomagküldő lányok azt mondták, az elég kockázatos, nem biztos, hogy épen odaér. Ezért a kész képet szendvicselve, tűzve textilképpé alakítottam, sárga selyemszalagból pedig akasztót készítettem rá.

Küldtem még egy színben harmonizáló biscornut - újabban nagyon bejön a készítése :) - és néhány gombostűt, melyek között sk is lapult.

Örülök, hogy sikerült örömet szereznem! :)


Amaranta, légyszi nyugtass meg, hogy a kép bal oldalán látható világosabb folt nem látszik élőben, mert amikor elcsomagoltam, nem tűnt fel, csak itt a képeken.

15 megjegyzés:

Nina írta...

Szuper :)))

Baboo, ugye felteszed a SWAP blogra is? :)
Nagyon klassz ajándékok :)

Edige írta...

Látom, beindult a SWAP... én meg még el sem kezdtem... Nagyon tetszik ez a kis házikó, biztosan örült a megajándékozott.

Anice kötős blogja írta...

Kedves Baboo, engem mindig lenyűgöz milyen új dolgot mutatsz meg! Nagyon ötletesnek tartom a patchwork keretet is és tetszik a hasonló színvilágú biscornu is!

F.Gina írta...

Nagyon hűha !!!
Szépséges lett :))

Naomi írta...

Gyönyörű!!!
Én tegnap este kezdtem el...igyekeznem kell, mert nagyon messze utazik majd!!!

Amaranta írta...

Megnyugtatlak :-)

És nekem sokkal jobban bejön ez a keretezés, mint a hagyományos fa!

Ma is simogattuk a házikót és már mese is van hozzá születőben!

Dia írta...

Nekem is nagyon tetszik. Ötletes ez a képkeretezés és nagyon gyönyörű is. Ez a biscornu pedig tökéletes. Ha lesz időd, beavatsz a készítés rejtelmeibe? :-)
Nagyon ügyes vagy!

baboo írta...

Nina, kérésed teljesítve, és mindent köszönök! :)

Edige, szerintem még abszolút időben vagy, én csak azért voltam ilyen korai, mert már alig bírtam kivárni, mit szól majd Amaranta a meglepihez, ez ösztönzött a mihamarabbi befejezéshez.

Anice, köszönöm, nagyon kedves vagy, én pedig a Te türelmedet csodálom a kötéssel, de úgy látszik, így kerek a világ, hogy mindig a szomszéd fűje zöldebb! :)

Köszönöm szépen Gina, aranyos vagy!

Drága vagy Naomi! Huh, külföldre postázol majd?az is egy nagy kaland, de abban biztos egyezünk a külföldi Lányokkal, hogy mind szeretjük a szépségeket, abban Nálad pedig nem lesz hiány!

Amaranta, nem is tudod milyen jól esik a soraidat olvasni, annyira jó érzés! Öröm Neked meglepetést okozni, és puszilom a Kicsi buksiját!

Köszönöm szépen Dia, kicsit túlzol, de nem mondom, hogy nem esik jól! :)
Lentebb, az előzö biscornumnál találsz egy linket, ahol van egy nagyon profi útmutató képekkel, én onnan skubiztam ki, de ha további segítségre van szükséged, szivesen segítek!

címem: babooca @ citromail . hu

Névtelen írta...

Csak csodállak! Én ehhez nem nagyon értek, de nagyon tetszik!

Barbi írta...

Ó, Baboo! Nagyon ügyes vagy! A szín, a minta, a keret, a tűpárna, minden-minden csudahelyes lett! Nem hiába örül Amaranta! Én félig kész állapotban vagyok, de engem is ver a víz az izgalomtól, tetszik-e majd a "páromnak"! :)

Csigi írta...

Nagyon szépek lettek! A színek nagyon tetszenek, de várom a nyarat!
Én is benne lennék egyszer egy SWAP-ban, de mindig túl későn veszek ilyeneket észre :( Pedig imádok ajándékozni

Nina írta...

Baboo kedves, ha van kedved játszani velem: http://xszemkozt.blogspot.com/2009/02/jatek-szavakkal.html

baboo írta...

Köszi Lányok, én is nagyon örülök,hogy tetszik a gazdájának!!

Csigi, ha legközelebb tudomást szerzek egyről, feltétlenül szólok Neked! :)

Nina, köszönöm, mielőbb megyek is teljesíteni!

Lilang írta...

Klassz a házikó :)

baboo írta...

köszönöm szépen Lilang!