2009. január 23., péntek

Befejeztem...

Végeztem a szombatra készülő ajándékok gyártásával. Dávidnak, a 4 éves szívtiprónak készült ez a képecske még a maci mellé a szobájába. Az egyszerű képet gombokkal próbáltam feldobni, jah, és életem első kukacolása is itt látható. Bár ezt elég nehéz volt kivitelezni, mivel sajnos az én gépem ilyesmire nem alkalmas, így toltam-vontam a rendes talp alatt a szendvicset. Ehhez képest majdnem elégedett vagyok a végeredménnyel! :) Remélem, holnap minden ajándékozottnak sikerül örömet szerezni!


Szép hétvégét Nektek!

7 megjegyzés:

Csipcsilla írta...

Jaj, de klassz!!!
Biztosan örülni fog neki a kis Dávid!

Ibcsy írta...

Rengeteget dolgoztál! Ez is nagyon aranyos lett!!

Edige írta...

Nagyon helyes lett! Örülhet az a szívtipró...

Rain írta...

Nagyon aranyos!

Naomi írta...

Tündéri lett, ez az ajándék is!
Biztosan nagyon örült a kis szívtipró!!! :o)

baboo írta...

Köszönöm szépen Nektek! Hát, tényleg örült neki, bár egyből azt leste, melyik varrás mentén lehetne szétszedni, mert szentül meg volt győződve róla, hogy ez nem kép, hanem valamilyen titkos tartóka :)

Judit írta...

De aranyos!! Milyen jó ötlet, csak így egy falikép a fiús szobába, fiamnak is jó lenne egy ilyen...tervbe veszem