2011. január 23., vasárnap

Új öltések

Igaz ugyan, hogy van még egy vizsgám, amire nem ártana rendesen felkészülnöm, de muszáj hímeznem egy kicsit, elvégre nem tanulhatok egész nap!

Manka mintájára esett a választásom, nagyon tetszenek az öltései, még sosem próbáltam ilyesmit készíteni. Az elején nem hittem volna, hogy valaha elkészülök a közepével, de aztán belejöttem, és nem tudtam letenni. "Na még egy csillag, még ma kipróbálom a rózsát, na még egyet, már csak a levelek és kész is..."
A legkedvencebb részem benne a négy kis zöld tüske a sarkokban, biztosan kerítek még a közeljövőben olyan mintát, amiben hasonló szerepel. Jah, és jó alkalom volt kipróbálni az egyik saját festésű fonalam, ami több, mint egy éve készült. Éppen ideje volt már!

Először doboztetőre szántam ajándékba, de aztán annyira megszerettem, hogy nem tudnék megválni tőle, így azt hiszem, kipróbálok vele egy újdonságot, amivel már egy ideje szemezek, csak időm legyen hozzá. Nem baj, eljön egyszer a csütörtök este is! (Remélem!!)

3 megjegyzés:

Annamari írta...

Gyönyörű. Tavaszias hangulatú - csodálatos színei vannak!
A vizsgához sok sikert! (aztán meg hímezz tovább :o)))

Névtelen írta...

Én is sok sikert kívánok a vizsgádhoz!

Örülök, hogy megtetszett a mintám, nagyon szépen elkészítetted, a fonal remek hozzá!

Ha kész lesz a mű, kérek szépen egy fotót róla a képtáramba, jó? :)

baboo írta...

Köszönöm szépen! :)

Manka, természetesen, csak idő kérdése!