2011. január 13., csütörtök

Sziasztok, HóFrici vagyok!

Anyagom rusztikus, 28 countnál valamivel sűrűbb vászon, én magam pedig szemre, kedvre válogatott DMC vagyok. A hópihéim üveggyöngyök, a gombomat kisgazdám sütötte Fimo gyurmából. Nagy fekete gyöngy-szemekkel és szájjal mosolygok a világra és alig várom, hogy kész naptár lehessen belőlem!


Friciből és társaiból egymás alá hímezve a bélyegeket naptárt szeretnék készíteni karácsonyra, így komolyan tervezem, hogy minden hónapban kivarrom az aktuális mintát, nagyon szeretnék havonta legalább ennyi kis időt szentelni a hobbimnak a rohanós hétköznapok után.

7 megjegyzés:

Ili írta...

Gyönyörű lett!!! érdemes lesz meg csinálni a 12 hónapot!!

Anice kötős blogja írta...

Boldog Új Esztendőt!
Nagyon szépen indul nálad!

Naomi írta...

Szia Baboo! :)
Üdv a körünkben..őszintén hiányoztál! :) Gyönyörű a hóemberkéd...hajra, csak így tovább! Puszi Neked! Noémi

Amanda írta...

Frici örülök neked, nagyon vagyány emberke vagy.
A minták nekem is nagy kedvenceim, de a sal, hát valljuk be nem nekem való. Majd szépen csendben, az alapvonal mellett talán én is elkészülök.
Kíváncsian várom a februárt!

baboo írta...

Köszönöm szépen Nektek!

Anice, Nektek is boldog új évet kívánk!

Noémi, hiába, na, kell a lelkemnek ez az egész, mert Ti is hiányoztok nekem!

Amanda, hidd el, nagyon motiváló tud lenni az együttbökés! :)

Annamari írta...

Ezt a meglepetést! Örülök, hogy újra írsz, legalább látok kicsit abból, hogy épp mivel foglalkozol :o)
Boldog Új Évet!
A naptár kezdő hónapja nagyon aranyos, de azért drukkolok, hogy ne csak ennyi jusson egy hónapra a kézimunkából ;o)
A sapid is tetszik.

baboo írta...

köszönöm! :)