2009. augusztus 12., szerda

Késedelem

Tegnap este nagyon vacakolt a blogspot, mire megszerkesztettem a bejegyzésem, teljesen meghülyült, és nem engedet be a saját oldalamra. Most meg amikor újra próbálkoznék, látom, hogy a mentés odáig terjedt ki, amíg bepakoltam a 2 képet, szóval most kezdhetem előről. Néha olyan melós, hogy megmutassak mindent, amit szeretnék!

Na de lássuk! Tegnap fülbevalóztam egy kicsit az üveggyöngyeimmel:

És elkészültem egy ajándékkal is a kedvenc teában sült anyagomra:(megint Joei mintáját használtam, köszönet érte Neki!)

És játékba is hívtak, Barbi és Csandi kíváncsi arra, mit olvasok. Íme:

"Kissé remegő kézzel kezdte odakanyarítani a nevét az üres oldalakra, a piszkos noteszokra."

Joanne Harris: Bársony és keserű mandula

És a játék szabályai:

fogd a könyvet , amit éppen olvasol , nyitsd ki a 161.oldalon és másold be a blogodba az 5. mondatot.
Add tovább a játékot 5 embernek.

Én már megint úgy jártam, hogy mire válaszoltam a játékba hívásra, már gyakorlatilag mindenki más is játszik, így nincs kit játékba hívni. Lehet, hogy mostanság belassultam egy kicsit? No mindegy, ezért nem változtatom meg a becenevemet lajhárra, vagy valami más hasonlóan lassú állatra...:)

No, ezen kitérő után, kérem szépen, aki erre jár, és kedvet érez rá, hogy megmutassa, mit olvas éppen, a kedvemért tegye meg! köszönöm! :)

Nincsenek megjegyzések: