2009. augusztus 19., szerda

Hatalmas meglepi és játék

Két nyaralás között megosztom Veletek a hatalmas örömöm, amit Barbi okozott. Még múlthéten jelezte, hogy postára adta nekem a PIF-ből kialakuló privát SWAPunkat, így tegnap már mindketten aggódni kezdtünk (érthető okokból, a postát ismerve) a csomag holléte felől. Szerencsére ma csöngetett nálam a postás! :D És ezt nézzétek, mennyi mindent cipelt idáig: (szerintem a postáskisasszonyoknak röntgen-szemük van, láthatták a borítékon belül ezt a sok csodát, és gondolták, gyönyörködnek bennük még egy darabig :D )

Elképesztően aprólékos munkával készült ez a notesz, a kis ollóőr, és a kedvencem, ez a gyönyörű levendulás biscornu! Volt még a csomagban egy édes szivecske, rengeteg hímzőfonal, ami irtó sokáig elég lesz:), és a tojásokban gyöngyök is! A lemenő nap fényeiben még sikerült elcsípnem pár fotót velük, de elhihetitek, a képek egyáltalán nem adják vissza az igazi szépségüket!

Nagyon-nagyon boldog és hálás vagyok Barbi, ma az optikusok szerintem nem tudták mire vélni a mérhetetlenül mosolygós kedvemet! :) Köszönöm!!!

És még mindig Barbi, ugyanis telhetetlen vagyok, és játszom Vele sok-sok születésnapja alkalmából rendezett játékban, amin csuda klassz dolgokat lehet nyerni! Kukkantsátok meg Ti is!

Ennek a keretében mutatom gyorsan az én kincseimet: annak a babacipőnek az egyik fele, amelyikben Krisztiánt, a keresztfiamat kereszteltük több mint egy éve; egy ezüst lánc, amit a legkedvesebb nagynénémtől, Esztertől kaptam anno a középiskolás ballagásomra; és az Anyu által kötött csigusz, farkincájára csomózva egy tesómtól kapott görög karkötővel, amiket mindig minden vizsgámra magammal cipelek, és akkor is a farzsebembe gyömöszölök, mikor elvileg semmi nem lehetne nálam egy pennán kívül :)

És egy hevenyészett fotó a kezemről, mert hogy ez irtó fontos részét képezi ám az alkotásnak!


Így most tömören ennyi. Dolgozgatok a nyaralás alatt, készülnek apróbb-cseprőbb alkotások, ezeket majd együtt mutatom, most irány pakolni a száradó ruhákat a következő felvonásra!

Szép napokat Nektek is!

4 megjegyzés:

Ildibildi írta...

Barbinál már megcsodáltam ezeket a csodás ajándékokat, de most megtettem itt is. :-)

A blogomban találsz egy meglepit. :-)
http://ildib.blogspot.com/2009/08/dij-es-jatek.html

Barbi írta...

Boldog vagyok, hogy örömet szereztem neked! :D
És természetesen játékban vagy! :D

baboo írta...

De rülök, köszönöm szépen, Ildib, és elnézést kérek a késői reakcióért!!

Anita írta...

Great stitching and finishing. I love your bead/jewlry ideas.