2008. december 1., hétfő

Meglepetés!

Képzeljétek, ma délben, amikor kinyitottam a postaládát, egy értesítőt találtam, hogy van egy ajánlott levelem, amit a postás nem tudott átadni nekem. Kíváncsi lettem, egyből kerestem is a feladót, és még a levegő is bennem akadt, amikor megpilantotam a számomra nagyon kedves nevet!
Egyből gyanút fogtam a levél tartalmát illetően - mondjuk ehhez nem kell Sherlock Holmesnak lenni :) - és nagyon izgatott lettem! Elhatároztam, ha törik, ha szakad, be kell jutnom még ma a postára!
Igen ám, de az ilyen ügyeket a Főpostán intézik az átlagos szÖgediek, ami így kívülről borzasztó ijesztőnek tetszik, és én 3 hónap alatt már megszoktam a közeli hangulatos kispostánkat.
Na nem baj, latin vizsga után 6 óra előtt nem sokkal felkerekedtem, hogy bevegyem az igen rusztikus, hatalmas épületegyüttest. Lépcsőn le, lépcsőn fel, kis ajtó, "levélfelvétel" ami igazából levélfeladás, aztán csomagkézbesítés, de hoppá, ez nem csomag, hanem levél... De megvan! :) Mikor előhúzták a szekrényből a hatalmas pufi borítékot, szemernyi kétségem sem volt afelől, hogy ebben bizony táska lapul! Hazafelé a buszon csak simogattam a borítékot és vigyorogtam, szerintem csak picit néztek buggyantnak :) Itthon aztán újabb 5 perc simogatás után kibontottam, és elámultam!
Meseszép piros hátizsákocska lapult benne kordbársonyból! Olyan kis finom, pufi, csinos, és piros!!! Nagyon szeretem! :) És olyan szép munka van rajta, igazán szívből készült! És ez nem minden, mert amikor kinyitottam a táskát, benne lapult még egy csomó apróság: meseszép csipke, sötétbarna hímzővászon - mostanság tervezek ilyet venni, szuperül el lett találva -, karácsonyi ragyogó szinekben pompázó gyöngyök és egy nagyon kedves képeslap!
Drága Naomi, nagyon szépen köszönöm Neked, elmondani nem tudom, milyen széppé tetted a napomat, azóta is csak vigyorgok! :) Ezek után már nagyon remélem, hogy valamikor egyszer majd személyesen is megköszönhetem Neked ezt a sok gyönyörűséget és mindazt a segítséget, inspirációt és lendületet, amit nap mint nap kapok Tőled! Köszönöm és hatalmas ölelés Neked Kaposvárra!
(Fényképeket sajnos most nem tudok mutatni, mert otthonabbik otthonomban van a fotoapparatom, de hétvégén első dolgom lesz megmutatni Nektek a kincseimet!)

4 megjegyzés:

Edige írta...

Remélem, addig Naomi tesz majd fel fotókat, mert nagyon furdalja az oldalamat ez a gyönyörűség...

Naomi írta...

Drága Baboo!

Nagyon köszönöm ezeket a szívből jövő, kedves szavakat!!! Örül a szívem és a lelkem, hogy sikerült eltalálnom az ízlésedet, és tetszik amit készítettem Neked! :o)

Ha nem bánod felteszem majd a blogomra, mert kattingattam párat csomagolás előtt!
Puszi Neked! :o)

baboo írta...

Úgy látszik Edit, Noémi meghallgatta a kérésed :)

persz hogy nem baj, ha feltsed a blogra, örülök neki,mert ez nekem a hétvégéig biztosan nem fog sikerülni. :)

Nina írta...

Szia kedves Baboo :))

Köszönöm szépen a kedves kommentet, nagyon aranyos vagy!
Később jövök, olvaslak :)

Nina