2008. november 22., szombat

Igen, még megvagyok

Nem vesztem ám el, bárki aggódott értem, ne tegye! :) Szépen csendben, titkosan, amikor időm engedi, készülgetek a Karácsonyra. Esténként bökögetek, gyöngyöt fűzök, miegymás, de lentebb már említett okok miatt igencsak meg kell cenzúráznom, mi az, amit idő előtt itt megmutathatok. De azt hiszem, ezért könnyen megbocsátotok, hiszen Ti is hasonló helyzetben lehettek.

Íme néhány keresztszemes, amik pácolt dobozozkák tetejét díszítik majd, és amiknek a keretén a szép új színátmenetes fonalaimat próbálgattam:


Sajnos nem tudtam igazán szép képeket készíteni, pedig próbálgattam vakuval és anélkül, de azért nagyjából mutatnak valamit a szinek, igaz, hogy a valóságban még ennél is szebbek!:)

5 megjegyzés:

Pamlerva írta...

Kedves Baboo!
Csodálatos dolgokat láttam itt Nálad.
Gratulálok munkádhoz és ötleteidhez.
Szeretettel:Phaedra

Anice kötős blogja írta...

Nagyon helyes képeket és jó, élénk színeket választottál, jót tettél nekem ma ezzel a bejegyzéssel

baboo írta...

Nagyon szépen köszönöm Nektek, és örülök, hogy idetaláltatok! örülök, hogy sikerült megmosolyogtatnom! :)

Princi írta...

De szép fonalak! És persze a hímzések is gyönyörűek! Mostanában én is nagyon szeretek ilyen picurka xszemeseket varrni. Kár, hogy nem lehet nagyítani a képeket, legalábbis nekem nem engedi a rendszer.

baboo írta...

Köszi Princi, nekem is nagyon tetszenek! sajna még nem jöttem rá, hogy lehet úgy képet feltenni, hogy nagyítható legyen. ha szeretnéd, valamikor átscannelhetem Neked a mintákat.