2008. szeptember 14., vasárnap

Hogy még szebb legyen a lakás

Alkottam a hétvégén, csak úgy, lakáscsinosítás céljából. Még egy hete vettünk az egyik közkedvelt berendezési áruházban pár darab gagyi huzatos párnát igen kedvező áron, azzal a felkiáltással, hogy majd varrok rájuk huzatot. Nos, ez most megtörtént.

Ha meg már így belejöttem, alkottam egy zsepitartót is a pultra. Így mégiscsak esztétikusabb tárolni, mint a szines-zörgős zacsiban.

Emlékszem, hogy valahol, valamilyen honlapon láttam hasonlót, de amilyen rövid eszem van, elfelejtettem, merre volt, így kútfőből próbáltam összehozni valamit, hát ilyen lett, a fotón ott virít a párnák között.

3 megjegyzés:

Csigi írta...

Tetszik ez a zsebitartó, jó ötlet.
Persze a párnák is nagyon szépek.

Naomi írta...

Nagyon csini anyagok, és nagyon csinin mutatnak a világos kanapén!!!
A zsepi-tartó is aranyos ötlet! :D

Ügyes vagy!

Puszi!

baboo írta...

Köszönöm szépen, Csigi! :)

Köszi Naomi, a zsepitartó ebben a formájában saját szabadalom :)

puszi Neked is!