2008. október 30., csütörtök

Ünnepi- és rendkellékek

Még az este megszülettek ezek az Anya által áhított szaloncukrok, csak egy pár darab, a hangulat kedvéért.
Aztán ahogy forgattam a szép új Tildás könyveket, rájöttem, hogy az ember lánya néha a varrósarkát is csinosíthatja picit. Annál is inkább, mivel a nagy karácsonyi előkészeletekben kezd itt elharapódzani -egészen pontos szakszóval élve- a rumli. Rengeteg sok dobozkát készítettem már kinek-kinek valamilyen alkalomra, de odáig sosem jutottam, hogy magamnak is alkossak egyet, és a varráshoz szükséges eszközeim zacsikban, kiselejtezett kartondobozokban kaptak helyet. Ezért gondotam, hogy itt az ideje kipróbálni ezt a textil-dobozt mindenféle apróságnak,

és ezt a kis szütyőt, ami ezután gombos-tasakként funkcionál majd.

Azért még akad a polcomon pár kartondoboz, de szép lassan azok helyébe is kitalálok ám valamit! ;)

5 megjegyzés:

Naomi írta...

Nagyon szép lett a harangos kopogtatód, és a szaloncukrocskák is!!! :o)

A tárolókkal pedig levettél a lábamról! Már én is régóta tervezem, hogy varrok valami hasonlót, sőt szerintem ajándéknak is szuper!!! :o)

Puszi!

baboo írta...

Köszönön szépen Naomi, aranyos vagy!
Ha megvarrod a textil-dobozkát, engedd meg, hogy annyit tanácsoljak, valamelyest steppeld meg a szendvicset, mielőtt alakot adsz neki, és akkor talán nem lesz ilyen csálé, jobban megáll majd. :)

Névtelen írta...

Szia Baboo!
Nagyon tetszenek a tárolóid :) Főleg a nagy, dobozpótló... Vagyis ezentúl a dobozok lesznek textiltárolópótlók :D Nagyon helyes, tényleg :)

baboo írta...

Köszönöm szépen Helen, üdvözöllek itt, Te sem panaszkodhatsz, igazán meseszép dolgokat kötsz, nem kevés türelem kellhet hozzá! nekem ez a technika még hiányzik a repertoáromból :)

Judit írta...

Hú, ezek is milyen jók!